Monday, March 28, 2016

Been gone for a long time now.
So many things were happening in my life that I took a break for a time, almost 2 years.
Now I`m back and decided to take my crafting back again. Still taking step by step, don`t wanna ruin my ideas.
Found a new hobby: I bought a Midori traveler`s notebook for a long time and a hobonichi this year. Been busy photographing and adding the photos in my books. If any of you like to write on daliy basis, get a Midori. It`s Worth it!
I will also update here and showing my works I have done with my Midori and hobonichi.
 
 
 
 
I made this small layout using Prima marketing color sprays and Finnabair Paints. Flowers were different colors of brown but decided to add some little black and gold glitter.
I`m satisfied how it turn out :)
 
What do you Think?
 
Nati
 
 
 

1 comment:

  1. Det är frågan som oroar mig för ett par veckor från och med nu. Jag fake tag heuer uppfattar mig själv som en enorm Datejust-älskare. Gillade alltid sin eleganta och eleganta design märkbar i vacker fodralform och matchad fake cartier med ikoniskt jubileumsarmband. Dessutom lider jag av 'SWS', som är Slender Wrists Syndrome, så slipper fake IWC att nämna hur svårt det är för mig att hitta en rätt snygg klocka. Datejust verkar uppfylla alla mina behov i fake panerai denna fråga. Men i dessa dagar dras små och kompakta klockor bort av större och mer massiva. Rolex släpper nya, fake audemars piguet uppdaterade Datejusteringar med större 41mm fall. Jag kan förstå varför. Idag är fake patek philippe det mer trendigt att bära större klocka, ännu fler kvinnor tenderar att gå för stora fake klockor lador klockor.

    ReplyDelete